17 Kasım 2014 Pazartesi

Aşk Bana Özel

                         
İlk bloğuma onunla başlamak istedim.Tıpkı hayatıma bir daha başladığım gibi..Hani insanın hayatı ansızın değişir ya;onun sahip olduğu bir şey belki kokusu,belki hayata bakış açısı,belki zevki,belki aldırmazlığı,belki dokunuşu,belki gülüşü,belki gözleri,belki de gözlerindeki sen..Hiç böyle güzel hissetmemiştim, gözlerinin içinde gördüğüm kendimi.
Bazıları aşkı kelimelerin içine sığdırmaya çalışıyor.Benzetmeler yapıyor.Anlatılması kolaymış gibi milyonlarca söz yazıyorlar. Sahi.. Nasıl yapıyorsunuz bunları? Ben çok deniyorum ama olmuyor. Onu düşünüyorum onu hissediyorum ama kelimelere dökemiyorum.Ne yazarsam yazayım yetersiz kalıyor.Diyorum ki 'Aşk bu kadar basit mi?' Ne bir tek sözcük ne de sonsuz cümle yazılan satırlar anlatıyor onu...
Her an, her saat , her dakika, her saniye çok önemli.. Ben şuan onu dinliyorum 'Sen istedin ben dinledim senden ayrı olmaz dedin en sonunda bende sevdim şimdi kurtar beni gönül'.. Bunu o bile bilmiyor ama ne zaman canım bir şeye sıkılsa, üzülse, ağlasam ben onu dinliyorum.Beni rahatlatabilen tek ses huzur veren tek adam!
Aşk yaşanabilenle çok güzel. Düşününce hayatta her şeyin bir başlangıcı var aslında.Doğmakla başlar herşey,sonra yürümeyle devam eder.Zamanla bu masum şeylerin yerini ilk öpüşler ilk dokunuşlar alır.Bir dokunuş çok şey anlatabilir. Her duyguyu her heyecanı her acıyı onunla yaşamak istermiş gibi. Ellerini öyle sımsıkı tutuyor ki bütün dünyaya meydan okuyor sanki..
Zamana inat zamanla savaşıyoruz.Bilmiyoruz. istiyoruz ama yarını bilmiyoruz.Yarın gerçekten bize güzel şeyler getirir mi? Bir aşk uğruna neler yapılmalı ? Evet bu soruların hiçbirinin cevabını bilmiyoruz belki de ama çabalıyoruz. Hayata rağmen çabalıyoruz. Belki de bizi birbimize bağlayan tek şey budur. Birbimiz için bin bir türlü fedakarlıklar yapıyoruz. Doğru yapıyoruz demi? Aşkın hakkını tam anlamıyla veriyoruz. Doya doya yasıyoruz.. O hayatıma gireli bugün tam 2 yıl 7 ay oldu. Saymayalı epey bir süre olmuştu aslında ama sevgilimin ağzından duydum bu cümleyi '2 yıl 7 ay oldu' bu süreç içerisine neleri sığdıkdık be adam! Ne sevgiler ne mutlu günler ne kavgalar.Geçen her saniyesinde bizim izlerimiz var zamanın, her şeyimize şahit oldu. Biliyorum daha çok mutluluğumuza şahit olacak.Şuan bile seninle konusuyorum telefonda ama satırlara döktüğümü bilmiyosun.Şuan bu satırlar kahkalarımızı duyuyor.Her harf şahit oluyor aşkımıza.. Yanımda olsaydın konuşurmuydum bu kadar?Beraber susar mıydık yoksa? Beraber susmanın güzelliğini yaşardık belki.Gel beraber susalım.Susalım mı? Susalım konuşmayalım.Beraber yalnız kalalım. Kalalım mı?
Şu sıralar dilime dolanan tek şey 'Daha güzel günler ileride' Bunların hepsini tek tek yaşayıp göreceğiz. 2 yıl 7 ay sevgilim, hayatımda geçirdiğim en güzel dönemin başlangıcıydı.Seninle geçirdiğim bütün saniyeler 'iyikilerle' dolu.. Ne mutlu bana ki çoğu kişinin nasibini bile almadığı bu mutlu aşk dolu hayatı bu yaşımda yaşattın ve hala yaşatıyosun.O yüzden her güldüğümde hakkını helal et bana..




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder